لوله مانیسمان کاوه

۵۶

لوله مانیسمان چیست در ابتدا باید بدانید که نام این لوله به اسم مخترع آن گذاشته شده است. به شکل معمول این لوله ها را بدون درز هم می گویند اما اصطلاح علمی آن سیم لس است. لوله های بدون درز از جنس فولاد ساخته می شوند که از هیچگونه روش جوش فلزات در فرایند تولید آن ها استفاده نمی شود. از دیگر تفاوت های این لوله ها با نمونه های دیگر مواد اولیه به کار رفته در آن است.لوله مانیسمان کاوه

لوله مانیسمان کاوهلوله کاوه به عنوان مرغوب‌ترین لوله بدون درز تولید داخل شناخته می‌شود.

لوله از پرکاربردترین مقاطع در صنایع مختلف و عضو جدانشدنی صنعت تاسیسات به شمار می‌رود. تولیدکنندگان مختلفی در داخل کشور به تولید این مقطع فولادی مشغول هستند. شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان به عنوان پیشگام این حوزه به تولید لوله مانیسمان مشغول است

انواع لوله مانیسمان چیست

در توضیح انواع لوله مانیسمان باید بگوییم که این محصولات به عنوان زیر مجموعه ی لوله های فلزی به شمار می روند. این نوع لوله به انواع مختلفی تقسیم بندی شده و در رده های مختلفی به بازار عرضه می شوند. لوله های مانیسمان یا بدون درز در دو سایز مختلف 6 و 12 متری ساخته می شوند که در رده های مختلف ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ وجود دارند نکته قابل توجه اینکه رده های 20 و 40 متری کاربرد بیشتری نسبت به دیگر رده ها داشته و به همین دلیل بیشتر از سایر نمونه ها در بازار مشاهده می شوند.

لوله مانیسمان کاوه دقیق به دو روش نورد سرد و گرم تولید می‌شود. لوله مانیسمان کاوه دقیق در رده های 20 و 40 تولید می‌شود. لوله مانیسمان کاوه در ابعاد 6 و 12 متر تولید می‌شود. سایز لوله‌های مانیسمان کاوه که در ایران تولید میشود از 2/1 اینچ تا 12 اینچ می‌باشد، با توجه به سیستم کششی بودن این نوع لوله برای جلوگیری از زنگ زدگی از زمان تولید تا مصرف از پوشش رنگ مشکی بر روی لوله مانیسمان کاوه استفاده می‌شود،

لوله انواع لوله کاوه را از سایز 2/1 اینچ تا سایز 4 اینچ موجود دارد.

لوله مانیسمان کاوه با سایز نامی و قطر (NPS) و در رده ضخامت (SCHEDULE) و بیشتر در تیپ رده 40 مطابق با استاندارد های روز تولید می‌شود. لوله مانیسمان کاوه به عنوان یکی از لوله‌های مانیسمان درجه یک و استاندارد شناخته می‌شود. قیمت لوله مانیسمان کاوه هم مانند انواع لوله های مانیسمان موجود در بازار مستقیم از ارز تبعیت میکند.

لوله، سالها است به صورت عمده انواع لوله مانیسمان کاوه را عرضه می‌نماید. هم اکنون با راه اندازی فروش مویرگی و سیاست های مدیران مجموعه انواع لوله مانیسمان کاوه به قیمت عمده در انبار برای خریداران خرده فروش نیز عرضه می‌گردد.

معمولا لوله مانیسمان کاوه را بیشتر به روش کشش سرد تولید می‌کنند. تولید لوله به روش سرد به دلیل استفاده از نیروی کار بیشتر کمتر در دنیا استفاده می‌شود، ولی لوله مانیسمان کاوه که با روش سرد تولید میشود از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به لوله‌مانیسمان گرم برخوردار است.

لوله کاوه با توجه به این که از شمش ایرانی تولید می‌شود، یکی از مرغوب ترین لوله‌های مانیسمان در خاور میانه به شمار می رود. بیشترین تقاضا برای لوله مانیسمان کاوه تیپ رده 40 است.

نکته بسیار مهمی که در هنگام خرید لوله مانیسمان کاوه نیاز است داشتن اطلاعات جامع و دانش کافی در ارتباط با مشخصات لوله مانیسمان کاوه است که می‌توانید با استفاده از تجربیات مشاوران لوله این اطمینان را داشته باشید که لوله‌مانیسمان کاوه اصل را خریداری می‌کنید.

بسیاری از فروشندگان اینترنتی لوله‌مانیسمان فقط با استفاده از سیستم فروش اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر این گروه‌ها در تهران اقدام به فروش لوله مانیسمان کاوه می‌نمایند.

 

لوله مرجع تخصصی فروش انواع لوله‌مانیسمان در ایران است.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

انواع لوله مانیسمان را در سایزها و رده های مختلف با بهترین کیفیت عرضه می کند.

کارشناسان آهن شهر با صبر و حوصله در مسیر مشاوره و خرید انواع لوله بدون درز و یا لوله درزدار در کنار شما خواهند بود.

قیمت لوله مانیسمان کاوه

برای اطلاع به‌روز قیمت انواع لوله مانیسمان رده 40 کاوه می‌توانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل کرده و قیمت آنلاین لوله مانیسمان را استعلام کنید.

لوله مانیسمان کاوهلوله مانیسمان کاوه با نام‌های تجاری دیگر مانند لوله مانیسمان کاوه دقیق، و لوله مانیسمان دقیق کاوه فولادی، نیز در بازار معرفی می‌شود. به‌زودی لیست قیمت انواع لوله‌مانیسمان کاوه برای اطلاع شما به صورت روزانه و با مناسب ترین قیمت ممکن در همین بخش درج خواهد گردید.

 

امتیازپست post

نظرات بسته شده است.