لوله بدون درز رده 80

0 ۶۲

لوله بدون درز رده 80

لوله مانیسمان رده 80 نوعی از لوله های فلزی است که بدون درز جوش بوده و در صنایع نفت،گاز، پتروشیمی، سیستم های تاسیسات ساختمان کاربرد گسترده ای دارند.

لوله بدون درز مانیسمان رده 80،از لوله های فولادی فشار قوی محسوب شده و اغلب در لوازم و تجهیزات آتش نشانی و لوله کشی گاز مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان پرفروش ترین لوله مانیسمان شناخته می شود.

لوله های بدون درز مانیسمان رده 80

لوله های بدون درز مانیسمان رده 80 طبق استاندارد SCHEDULE40 ساخته شده و ضخامت آن از نوع لوله های بدون درز سبک بیشتر می باشد و می تواند فشار و دمای بیشتری را نسبت به رده سبک تحمل کند و معمولا در شاخه های 6 متری تولید می شوند. لوله مانیسمان رده 80 از سایز ½ اینچ تا 16 اینچ و در برندهای لوله اهواز، لوله مانیسمان چینی و کاوه دقیق در سایت ما موجود می باشد.

استاندارد آلیاژی لوله مانیسمان

استاندارد آلیاژی این لوله ها طبق ASTM A106 ، ASTM A53 و API 5L بوده و همچنین استاندارد ابعادی لوله مانیسمان طبق ASME B36.10, ASME B36.19 می باشد.

لوله مانیسمان یا بدون درز، بخاطر ساختار و مواد اولیه و نحوه تولید آن، از موارد پر مصرف و بسیار کارآمد در زمینه های گاز کشی ساختمان، برج ها، صنایع نفت و گاز و.. می­باشد که در رده­، طول، سایز و ضخامت مختلف توسط دو تولید کننده داخلی، تولید و مابقی به صورت وارداتی هستند که به فروش می رسند.

برند مانیسمان 

مانیسمان یک برند می باشد که چون اولین لوله بدون درز و یا همان سیم لس وارد شده در بازار ایران می باشد ، این اسم بر روی این مدل لوله ها مانده است و اصطلاحی بازاری برای آنها شده است.

[yasr_overall_rating size=”large”]

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.