جدول مشخصات لوله های مانیسمان رده 20

۳۹

جدول مشخصات لوله های مانیسمان رده 20

در ساخت این لوله ها از شمش استفاده میشود و روال کار بدین گونه است که شمش را حرارت بالا میدهند .و سپس با استفاده از سمبه ها و قالب های مخصوص آن ها را به شکل های خاصی در می اورند.برای اینکه شکل لوله ها دقیقا به سایز و اندازه مورد نظر مشتری برسد آن ها را تحت نورد و کشش قرار میدهند تا سایز مورد نظر به دست آید.

جدول مشخصات لوله های مانیسمان رده 20

لوله مانیسمان رده ۲۰  لوله ای است یک پارچه که به صورت بدون درز طراحی و ساخته میشوند از این جهت به انها لوله بدون درز(seamless ) نیز می گویند .

رده لوله” اصطلاح و عبارتی است که در بازار ایران رایج شده است و برای ضخامت و وزن لوله به کار میرود.این عبارت معادل اسکجول لوله است که معیاری برای تعیین ضخامت و O.D جداره لوله ها می باشد .

لوله مانیسمان رده ۲۰ ضخامت و وزن کمتری نسبت به لوله مانیسمان رده ۴۰ دارد .این لوله در ایران استفاده کمتری نسبت به لوله رده ۴۰ دارد زیرا قابلیت تحمل فشار کمتری نسبت به رده ۴۰ را داراست. این لوله در کارخانه های ایران و خارج از کشور مانند چین ،اوکراین ،روسیه و… طراحی و ساخته میشود.

ضخامت لوله ها بین ۲٫۵ تا ۱۲٫۷۰ میلی متر می باشد و سایز طول لوله ها ۶ متر می باشد .وزن لوله ها براساس اندازه هایشان بین ۸ کیلوگرم تا ۱۵۹۸٫۷ کیلوگرم متغیر می باشند.
{#عوامل موثر در قیمت لوله مانیسمان رده ۲۰}

از عوامل موثر بر لیست قیمت لوله های مانیسمان رده ۲۰ میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سایز و ضخامت لوله مانیسمان
  • کشورهای مختلف تولید کننده لوله مانیسمان
  • روش های مختلف تولید لوله مانیمان
  • کاربرد خاص لوله
  • رده و متراژ لوله

به صورت کلی عوامل داخلی که ذکر شد در روند قیمت لوله تاثیر زیادی دارند و قیمت لوله بر این اساس مشخص میشود.از عوامل خارجی نیز میتوان به تورم بالا ،شوک سیاسی و … اشاره کرد که از محیط بیرون بر روی قیمت لوله ها اثر میگذارند.

جدول مشخصات لوله های مانیسمان رده 20

 

لیست قیمت و جدول مشخصات لوله های مانیسمان رده ۲۰

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

انواع لوله مانیسمان را در سایزها و رده های مختلف با بهترین کیفیت عرضه می کند.

کارشناسان آهن شهر با صبر و حوصله در مسیر مشاوره و خرید انواع لوله بدون درز و یا لوله درزدار در کنار شما خواهند بود.

امتیازپست post

نظرات بسته شده است.