لیست قیمت لوله مانیسمان

لوله مانیسمان نوعی لوله صنعتی است که دارای مقاومت بالایی می باشد، این لوله طی سالیان اخیر توجه بسیار زیادی را در بخش ساخت و ساز های صنعتی کاربرد فراوان دارد.
با توجه به قیمت مناسب و مقاومت زیاد در برابر فشار و خوردگی در برابر عوامل طبیعی جایگزین بسیاری از لوله ها در صنایع مختلف و لوله کشی منازل و برج ها گردیده است.

قیمت لوله مانیسمان نیز مانند سایر محصولات فولادی در ایران به دلیل  نوسانات قیمت ارز  داری نوسان است.

لیست قیمت لوله مانیسمان

لوله مانیسمان در ایران تولید می‌شود. گروه ملی فولاد ایران لوله مانیسمان را با نام تجاری لوله مانیسمان کاوه تولید می‌کند. هم اکنون انواع و سایز های مختلفی از لوله مانیسمان کاوه در بازار ایران عرضه می‌شود. لوله بدون درز همانند سایر کشور ها با نام Mannesmann که نام سازنده و طراح اولیه این نوع لوله بوده شناخته می‌شود.

جهت خرید انواع لوله مانیسمان اینجا کلیک کنید

لوله مانیسمان در بخش های مختلف صنعت استفاده می‌شود. بیشترین و معروفترین محل مصرف لوله مانیسمان در بخش لوله کشی ساختمان و دستگاه های انتقال محلول های اسیدی و میعانات را دارد.

به دلیل مصرف زیاد لوله‌مانیسمان و کمبود عرضه انواع مختلفی از لوله‌مانیسمان وارد کشور میشود که سهم چین از بازار لوله مانیسمان بیشتر از سایر کشور ها است.کشور های چین، ژاپن، هند، ایران و آلمان از بزرگترین تولید کنندگان لوله مانیسمان هستند. قیمت لوله مانیسمان چینی با توجه به تغییر قیمت ارز در حال تغییر است. فروش لوله مانیسمان در گروه امیران لوله به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود .

مشخصات فنی لوله مانیسمان شامل سایز و قطر لوله است. انواع مختلف لوله مانیسمان در مقابل تغییرات دما بسیار مقاوم هستند.

انواع لوله مانسیمان

لوله‌های مانسیمان نیز مانند سایر لوله‌ها در سایزها، ضخامت و طول‌های مختلفی تولید می شوند. این لوله‌ها با توجه به این‌که از چه آلیاژی ساخته شده باشند در انواع مختلف برودتی، اسیدی و حرارتی تولید می‌شوند. علت این نامگذاری توانایی مقاومت لوله‌های مانسیمان در شرایط گوناگون است. برای مثال نوع حرارتی می‌تواند در دماهای بسیار بالا و حتی تا ۱۰۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند. انواع برودتی نیز در دماهای بسیار پایین مقاوم هستند این در حالی است که نمونه سوم در مقابل مواد اسیدی دوام قابل توجهی دارد.

برای استفاده از این لوله‌ها باید از اتصالات مخصوص استفاده کرد. این اتصالات باعث می شوند که لوله‌ها را بتوان تغییر سایز داد. مثلا برای کاهش و افزایش اندازه لوله مانسیمان و متصل کردن قطعات مختلف آن به هم از این اتصالات استفاده می شود تا روند نصب و اجرای لوله‌ها در پروژه لوله‌کشی سریع‌تر، بهتر و باکیفیت‌تر انجام شود.

از لوله‌های مانسیمان برای انتقال آب و فاضلاب، انتقال مواد اسیدی، در صنایع مختلف، دریایی، نظامی، پتروشیمی و برای انتقال گار و نفت، در ساخت اسکله و پل، در صنایع برق‌رسانی، دارویی، تاسیسات ساختمان و حتی صنعت رنگ استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت‌ها و خرید انواع لوله مانسیمان (بدون درز) با کارشناسان آهن شهر تماس بگیرید.