لیست قیمت روز فروش لوله مانیسمان رده ۴۰ ۲۰ ۸۰ بدون درز

۶۱

لوله مانیسمان یا لوله مانسمان، در رده ۴۰، رده ۲۰ و رده ۸۰ ، رده ۱۶۰ تولید می‌شود که مدل بدون درز رده ۴۰ آن پر فروش‌ترین این نوع لوله هاست و فشار قوی جوشی محسوب می‌شود. مدل پر فروش آن در بورس فروش عمده لوله و اتصالات جوشی به نام لوله مانیسمان اهواز و لوله مانیسمان کاوه سپاهان اصفهان معروف بوده و مرکز فروش عمده این نوع لوله های بدون درز است.

پر مصرف‌ترین لوله‌های مانیسمان مدل رده ۴۰ آن است و رده‌های ۸۰ و ۱۶۰ آن برای مصارف صنعتی کاربرد دارند که در ادامه به بررسی انواع کاربرد لوله‌های بدون درز جوشی Manisman می‌پردازیم.

 

کاربرد لوله مانیسمان رده ۲۰ چیست؟

لوله جوشی بدون درز رده ۲۰ ، کمتر از رده‌های ۴۰ ۸۰ ۱۶۰ فشار را تحمل می‌کند و بیشتر برای مصارف خانگی لوله گازی ساختمان در تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای گاز کشی صنعتی نیز می‌توان از این نوع لوله‌های رده بیست استفاده کرد زیرا این نوع از لوله‌ها توانایی تحمل فشار بالایی را دارند.

قیمت روز انواع لوله مانسمان رده ۲۰ را می‌توانید با شماره گیری 02149986000 دریافت کنید.

کاربرد لوله مانیسمان رده ۴۰ چیست؟

همانطور که توضیح دادیم لوله مانیسمان رده چهل بیشترین مصرف را در میان انواع لوله بدون درز دارد. از انواع کاربرد این نوع لوله برای آتش نشانی، پروژه لوله کشی گاز صنعتی و لوله فولادی آب فشار قوی است. از نکات مثبتی که تحمل فشار این نوع لوله‌ها را افزایش می‌دهد، ضخامت لوله مانیسمان رده ۴۰ و همچنین تولید بدون درز این لوله ها در کارخانه است.

کارخانه‌های مشهور این لوله‌ها در ایران، اهواز و کاوه هستند ضمن این که مدل لوله مانیسمان چینی درجه یک استاندارد ، اوکراین اسفراین استیل اروپایی این لوله ها نیز در بازار لوله و اتصالات تهران و ایران وجود داشته و فروش بالایی نیز دارند .

کاربرد لوله مانیسمان رده ۸۰ ۱۶۰ چیست؟

فشار قوی‌ترین لوله های فولادی در دنیا لوله بدون درز رده ۸۰ و لوله بدون درز رده ۱۶۰ است و مصارف کمی نیز دارد. ضخامت لوله های رده هشتاد و صد و شصت از مدل‌های فشار ضعیف‌تر آن بیشتر بوده و کاربرد این لوله‌ها برای بخار و پروژه تاسیس کارخانه‌های صنعتی است. این لوله ها اغلب به عنوان لوازم موتورخانه صنعتی کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جدول سایز ضخامت و مشخصات وزن لوله مانیسمان رده ۴۰

لوله های بدون درز مانیسمان از سایز ۱.۲ اینچ تا ۱۲۰ اینچ تولید می‌شوند که هر کدام وزن لوله و ضخامت لوله متفاوتی دارند و می‌توانید جهت اطلاع از وزن و ضخامت هر سایز با نمایندگی فروش لوله مانیسمان، کارشناسان تماس حاصل کنید.

برخی از پر مصرف‌ترین این لوله‌های جوشی فشار قوی به شرح زیر است:
لوله مانیسمان ۱.۲ اینچ
لوله مانیسمان ۳.۴ اینچ
لوله مانیسمان ۱ اینچ
لوله مانیسمان ۱ ۱.۲ اینچ
لوله مانیسمان ۱ ۱.۴ اینچ
لوله مانیسمان ۲ اینچ
لوله مانیسمان ۲ ۱.۲ اینچ
لوله مانیسمان ۳ اینچ
لوله مانیسمان ۴ اینچ
لوله مانیسمان ۵ اینچ
لوله مانیسمان ۶ اینچ
لوله مانیسمان ۷ اینچ
لوله مانیسمان ۸ اینچ
لوله مانیسمان ۹ اینچ
لوله مانیسمان ۱۰ اینچ

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

انواع لوله مانیسمان را در سایزها و رده های مختلف با بهترین کیفیت عرضه می کند.

کارشناسان آهن شهر با صبر و حوصله در مسیر مشاوره و خرید انواع لوله بدون درز و یا لوله درزدار در کنار شما خواهند بود.

امتیازپست post

نظرات بسته شده است.