لوله گاز مانیسمان

۲۹

لوله گاز مانیسمان

لوله گازی از انواع لوله های پرمصرف در صنایع مختلف و ساختمان سازی می باشد با توجه به نوع  نیاز پروژه در انواع درزدار و مانیسمان و متناسب با ساز و اندازه پروژه در ابعاد سایزی زیر مورد استفاده قرار می شود . لوله گازی معمولا دارای استاندارد API  میباشند و این لوله را با نام لوله API  نیز می شناسند.

بسته به نوع فشار سیال یا همان گاز در انواع سبک و سنگین که مطابق با رده های ۲۰ و ۴۰ میباشند در کلیه صنایع مورد استفاده قرار میگیرند.

لوله گاز مانیسمانلوله های بدون درز یا همان لوله های مانیسمان به صورت اکسترودینگ توسط قالب‌های مختلف تولید می شود.

اصولا تولید لوله های بدون درز مستلزم فرآیندی است که طی آن یک شمش فولادی تبدیل به لوله می گردد.

لوله مانیسمان از شمش فولادی تولید می شود ، روش تولید به صورتی است که عموما با کشش و نورد شمش های گرد فولادی تولید می شوند.

البته تولید از مقاطع چهار گوش نیز امکان پذیر است اما باعث بالا رفتن هزینه تولید می گردد.

نکته جالب درباره روش تولید لوله مانیسمان این است که تولید از سایزهای بزرگتر به کوچکتر می باشد و سایزهای 2/1 و4/3 و1 اینچ معمولا به روش سرد می باشد. یعنی برای تولید سایز2/1 اینچ ابتدا باید شمش 76 پس از حرارت سوراخ 2/1 ایجاد می شود.

پس از نورد و کشش درخط تولید لوله 4/1 اینچ تولید شده و پس از آن باروش سرد لوله 4/1 کشیده شده و پس از اسید کاری و طی چند مرحله کشش به سایز موردنظر2/1 اینچ می رسند.

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

انواع لوله مانیسمان را در سایزها و رده های مختلف با بهترین کیفیت عرضه می کند.

کارشناسان آهن شهر با صبر و حوصله در مسیر مشاوره و خرید انواع لوله بدون درز و یا لوله درزدار در کنار شما خواهند بود.

بهترین تولیده کننده های لوله مانیسمان کدام کارخانه ها هستند؟

کارخانه های لوله دقیق کاوه ایرانیان و لوله سازی اهواز، تولیدکننده لوله مانیسمان با کیفیت در ایران هستند. البته این نوع لوله از کشورهای چین و تایوان هم وارد میشود.

امتیازپست post

نظرات بسته شده است.