لوله سیاه مانیسمان چیست

۲۰

لوله مانیسمان یکی از انواع لوله های پرکاربرد در صنعت است که با استانداردها و گواهی‌های متعددی تولید و روانه بازار می‌شود.

لوله مانیسمان سبک با برند لوله سبک اهواز و لوله مانیسمان چینی و از سایزهای ۱/۲ اینچ تا ۱۶ اینچ موجود می باشد.

استاندارد آلیاژی این لوله ها طبق ASTM A106 و ASTM A53و API 5L بوده و همچنین استاندارد ابعادی لوله مانیسمان مطابق ASME B36.10 , ASME B36.19 می باشد.

لوله سیملس یا لوله مانیسمان چیست ؟

لوله سیملس ، برای انتقال سیالات به کار می روند. لوله سیملس انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها لوله مانیسمان چینی می باشد

لوله مانیسمان چیست؟
در فرآیند تولید این دسته از محصولات از روش جوش استفاده نمی شود، برای تولید از شمش استفاده نموده و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله تبدیل می شود.

خرید لوله مانیسمان

انواع لوله های درزدار و بدون درز ( مانیسمان ) از ۱/۲ اینچ الی ۱۲۰ اینچ در صنعت نفت , گاز , پتروشیمی , پالایشگاهی , نیروگاهی , کشاورزی , آبرسانی و ….
بورس لوله مانیسمان در رده های STD , 40 , 80 , 160
بورس لوله مانیسمان رومانی , اکراین , اهواز , روس , چین

جهت خرید لوله مانیسمان  با ما تماس بگیرید :

لوله مانیسمان یا لوله سیملس

لوله مانیسمان یا لوله سیملس ، که به لوله بدون درز معروف است از پر کاربردترین لوله های فلزی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می باشد. در فرایند تولید لوله مانیسمان از هیچ گونه درز جوشی استفاده نشده است و لوله ها به صورت یکپارچه از شمش تولید شده است.

استاندارد آلیاژی لوله های سیملس طبق ASTM A53، ASTM A106 و API 5L بوده و همچنین دارای استاندارد های ابعادی مختلفی می باشد. برای مثال لوله مانیسمان چینی از سایز 2/1 تا 16 اینچ موجود می باشد.

امتیازپست post

نظرات بسته شده است.