لوله بدون درز رده 40 چیست؟

۶۱

لوله بدون درز رده 40 چیست؟

لوله های فولادی بدون درز در اسکچول یا رده های مختلف (10,20,30,40,STD,80,160 ,…)  که نشانگر وزن و ضخامت این لوله ها می باشد ،تولید می گردند.

لوله بدون درز چیست ؟

لوله سیاه مانیسمان:

در مرحله اول لوله شکل اولیه را گرفته و در مرحله دوم به کیفیت سطحی و دقت ابعادی مورد نظر خواهد رسید.

این لوله ها در ایران به نام لوله های „ مانسمان „ هم نامیده می شوند که از نام آلمانی سازنده مشتق شده است.

لوله فولادی مانیسمان:

لوله مانسیمان – کربن استیل – لوله های کربن استیل از جمله لوله های پر مصرف فولادی میباشند.

که در انواع مانیسمان ( بدون درز ) و درزدار در رده های مختلف در کلیه صنایع اعم از صنعتی و ساختمانی , نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مرتبط مورد استفاده قرار میگیرند.

این لوله ها در رده های ۱۰ – ۲۰ – ۳۰ – ۴۰ – ۸۰ – ۱۶۰ در متریالهای APi 5L GR B A106 و یا به صورت ST 37 می گیرد و در انواع درزدار موجود می باشند.

بسته به نوع مصرف و نوع پروژه این لوله ها میتوانند دارای ضخامت و متریال خاص باشند .

ابعاد این لوله ها بین ۶ الی ۱۲ متری متغیر می باشد.

از جمله کشورهای سازنده این لوله ها میتوان به کشورهای چون ایران ( اهوازی ) , چین , روسیه , اسپانیا , اکراین ( اوکراین ) و آلمان اشاره کرد.

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

انواع لوله مانیسمان را در سایزها و رده های مختلف با بهترین کیفیت عرضه می کند.

کارشناسان آهن شهر با صبر و حوصله در مسیر مشاوره و خرید انواع لوله بدون درز و یا لوله درزدار در کنار شما خواهند بود.

 

لوله مانیسمان از شمش های فولادی تولید میشوند. آنها عموما با کشش و نورد شمش های گرد فولادی تولید می شوند البته تولید لوله مانیسمان از مقاطع چهار گوش نیز امکان پذیر است اما باعث بالا رفتن هزینه تولید می گردد نکته جالب در باره روش تولید لوله مانیسمان این است که تولید از سایزهای بزرگتر به کوچکتر در لوله مانیسمان می باشد وسایزهای۲/۱و۴/۳و۱اینچ معمولا” به روش سرد می باشد یعنی برای تولید سایز۲/۱اینچ ابتدا باید شمش ۷۶ پس از حرارت سوراخ ۲/۱ایجاد می شود وپس از نورد وکشش درخط تولید لوله مانیسمان ۴/۱ ۱اینچ تولید شده وپس از آن باروش سرد لوله ۴/۱ ۱کشیده شده وپس از اسید کاری وطی چند مرحله کشش به سایز موردنظر۲/۱اینچ می رسند این روش اولین بار توسط مهندسی آلمانی بنام مانیسمان بکاررفت و فقط در ایران به این نام خوانده می شود.

 

لوله بدون درز رده 40 چیست؟

لوله های فولادی بدون درز در اسکچول یا رده های مختلف (10,20,30,40,STD,80,160 ,…)  که نشانگر وزن و ضخامت این لوله ها می باشد ،تولید می گردند.

5/5 - (4 امتیاز)

نظرات بسته شده است.