تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان

۳۴

تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان

همان طور که می‌دانید، لوله مانیسمان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که در بسیاری موارد از آنها استفاده می‌شود. از این ‌رو، شناخت تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان اهمیت بسیار زیادی دارد. در سراسر جهان این لوله‌ها تولید و فروخته می‌شوند. در کشو ایران نیز این محصول به‌وفور مورداستفاده قرار می‌گیرد. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی تولیدکنندگان این لوله‌ها بپردازیم و شما را با آنها آشنا نماییم. پس تا انتها ما را همراهی کنید تا بهترین تولیدکنندگان این نوع لوله را بشناسید.

معرفی لوله مانیسمان

اگر با این مدل لوله‌ها آشنا باشید، می‌دانید که این محصولات از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می‌باشند. از آنجاکه این لوله‌ها به‌صورت بدون درز هستند، برای مصارف زیادی قابل استفاده می‌باشند. جنس اصلی لوله‌های مانیسمان، فولادی است که فرایند به‌خصوصی را برای تولید می‌گذراند. بدین ترتیب، شرکت‌هایی که ساخت این محصول را بر عهده دارند، باید با تکنولوژی‌های لازم، کیفیت آن را افزایش دهند. در ادامه، با برخی از مهم‌ترین تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان در ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت لوله و نورد اهواز

شرکت لوله و نورد اهواز یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان لوله‌های مانیسمان به شمار می‌رود که در شهر اهواز واقع شده است. این شرکت، بیشتر از نیم‌قرن تجربه و مهارت در این زمینه دارد و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. محصولاتی که شرکت نورد اهواز تولید می‌کند، کاملاً مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی عرضه می‌شوند. به‌علاوه، این کارخانه در تلاش است که روزبه‌روز کیفیت دستگاه‌های خود را به‌روزرسانی کند تا بتواند محصولات مطابق میل مشتری را ارائه دهد.

لازم به ذکر است که این کارخانه، یکی از تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. کارخانه لوله و نورد اهواز دو کوره با ظرفیت تولید 110 لوله در هر ساعت دارد. از سوی دیگر، این کارخانه در هر سال، نزدیک به 60000 تن لوله در سایزهای متفاوت 7 تا 16 اینچی تولید می‌کند.

تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمانشرکت لوله کاوه ایرانیان

یکی دیگر از تولیدکنندگان حرفه‌ای و باتجربه در تولید لوله‌های مانیسمان، شرکت لوله کاوه ایرانیان است که جزء اولین سازندگان این لوله‌ها به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این کارخانه نزدیک به 20 سال سابقه و تجربه در این زمینه دارد. شرکت کاوه ایرانیان سالانه بیشتر از 15000 تن لوله با استفاده از روش نورد سرد و نزدیک به 75000 تن لوله از طریق روش نورد گرم تولید می‌کند.

از آنجاکه این شرکت از دستگاه‌های کاملاً به‌روز و مدرنی استفاده می‌نماید، قابلیت این را دارد که در کمترین زمان، بیشترین بازدهی را داشته باشد. همچنین کیفیت این محصولات کاملاً مطلوب است. زیرا، شرکت کاوه ایرانیان تمام استانداردهای ملی و بین‌المللی را در تولید محصولات خود رعایت می‌کند.

شرکت لوله ساوه

یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان در کشور ایران، شرکت لوله ساوه است. این شرکت که در سال 1354 تأسیس شد، ظرفیت تولیدی بیشتر از 50000 تن داشت. درنتیجه با سال‌ها کسب تجربه و مهارت، توانست تخصص خود را در این زمینه افزایش دهد و محصولات باکیفیت‌تری را روانه بازار کند. لوله‌های مانیسمانی که در این کارخانه تولید می‌شوند، تا سایز 24 هستند و سایزهای بزرگ‌تر از این را در خارج از کشور تولید و وارد می‌کنند.

شرکت گستر اسفراین

یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان در سطح ایران، شرکت گستر اسفراین به شمار می‌رود که توانایی قابل‌توجهی در تولید لوله‌های بدون درز دارد. خوب است بدانید که محصولات تولید این شرکت، در بسیاری از صنایع، مانند صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورداستفاده قرار می‌گیرند. نکته جالب‌‎توجه درباره شرکت گستر اسفراین، این است که به‌عنوان مهم‌ترین تأمین‌کننده مواد اولیه در ایران محسوب می‌شود. خط تولید این شرکت به پنج صورت خط‌نورد، تکمیلی تیوبینگ، عملیات حرارتی، کیسینگ و کوپلینگ می‌باشد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شرکت در حال حاضر، نزدیک به 650 نفر پرسنل دارد و محصولاتی با طول 6 تا 12 متری را تولید می‌کند. لوله‌های مانیسمان تولیدشده در شرکت لوله گستر اسفراین در رده‌های 20، 40، 60، 80، 120 و حتی 180 میلی‌متری هستند.

شرکت لوله فولاد صنعت

 شرکت لوله فولاد صنعت یکی از تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان به شمار می‌رود که طرفداران زیادی در سراسر ایران دارد. این شرکت علاوه بر تولید لوله‌های مانیسمان، به فروش توامان نیز می‌پردازد. سایزهای تولیدی این کارخانه از 3.8 تا 20 اینچ در رده‌های متفاوت را در بر می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی محصولات این کارخانه، دوام و مقاومت بالای آن‌ها است. به همین دلیل هم در بسیاری موارد، ازجمله صنایع دارویی از آن‌ها استفاده می‌شود.

شرکت نورد سمنانشرکت نورد سمنان

شرکت نورد سمنان، یکی از مشهورترین و بهترین تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان به‌حساب می‌آید که در سال 1372 آغاز به کار کرد. این شرکت در ابتدا، لوله‌های مانیسمان با سایز 2.1 تا 8 اینچ را تولید می‌نمود. در سال‌های بعد، شرکت نورد سمنان توانست کیفیت کار خود را گسترش دهد و اکنون به کیفیت قابل‌توجهی دست پیدا کرده است. این کارخانه در سال 1385 به پیشرفت بهتری رسید و توانست ورق‌های گالوانیزه را با کیفیت بهتری به بازار عرضه کند. به همین دلیل هم شرکت نورد سمنان یکی از بهترین تولیدکنندگان ایرانی به شمار می‌رود.

جمع‌بندی

تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان در کشور ایران شامل موارد بسیاری می‌شوند که ما در این مقاله به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداختیم. این کارخانه‌ها محصولاتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید و با قیمتی کاملاً منطقی آنها را روانه بازار می‌کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید لوله‌های مانیسمان با سایزهای متفاوتی را در این کارخانه‌ها پیدا کنید.

تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان در کشور ایران :

تولیدکنندگان برتر لوله مانیسمان در کشور ایران شامل موارد بسیاری می‌شوند که ما در این مقاله به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداختیم. این کارخانه‌ها محصولاتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید و با قیمتی کاملاً منطقی آنها را روانه بازار می‌کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید لوله‌های مانیسمان با سایزهای متفاوتی را در این کارخانه‌ها پیدا کنید.

 

جهت مطالعه بیشتر به ویکی پدیا مراجعه فرمایید.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

انواع لوله مانیسمان را در سایزها و رده های مختلف با بهترین کیفیت عرضه می کند.

کارشناسان آهن شهر پاسارگاد با صبر و حوصله در مسیر مشاوره و خرید انواع لوله بدون درز و یا لوله درزدار در کنار شما خواهند بود.

 

5/5 - (4 امتیاز)

نظرات بسته شده است.